HAHA, OMG... xd

förlåtförlåtförlåt... :c
hej, och förlåt att jag inte har bloggat på typ 3 veckor.. men assså jag glömmer den, då är man en bra bloggare... men nu slänger jag in ett inlägg iaf :) men idag så har bella varit här, fast vi va hos farmor & farfar, för här går typ inte att vara.. eller ah... det är inte kul för jag kommer in till mitt rum för vi bygger ju om här hemma och då kommer jag inte in på mitt rum för dom grejar utanför mitt rum och vi har inget golv där så.. ah ;) men just nu så har bella nyss åkt hem och jag och sandra sitter ute i husvagnen och ser på tv och datan :) men jag kan inte ha med mig min dator hit för det är ingen bärbar så jag har sandras just för tillfället! nu ska jag se på hansboll :D men va social HELA kvällen är ni gulliga, föråt om det inte kommer så mycket bilder för vi har inga bilder på denna datan :(
puss! // e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0